Müügitingimused

Veebipoe Litter-robot.ee (edaspidi veebipood) omanik on Rickman Trade OÜ (registrikood 11258931), asukohaga A.H.Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn.

  1. Müügitingimuste kehtivus
    1. Käesolevad müügitingimused (edaspidi „tingimused“) kehtivad veebipoest kaupade ostmisel.
    2. Tingimusi käsitletakse müügilepinguna ostja (edaspidi „ostja“) ja Rickman Trade OÜ (edaspidi „müüja“) vahel. Tingimustega saab nõustuda ostu vormistamisel. Ühtegi tellimust ei töödelda ilma, et ostja oleks tingimustega nõustunud.
    3. Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 29.09.2025, kuni pole teatatud teisiti. Käesolevad tingimused kehtivad kõikidele tellimustele, mis on tehtud pärast eelnimetatud kuupäeva.
    4. Müüjal on õigus tingimusi igal ajal muuta. Müüja teavitab ostjat tingimuste muutmisest 30 kalendripäeva ette veebipoe kaudu.
    5. Veebipood võib sisaldada kolmandate osapoolte pakutavaid teenuseid või linke neile. Müüja ei vastuta kolmanda osapoole teenuste eest ning nende kasutamisel sõlmitakse leping ostja ja kolmanda osapoole vahel.
    6. Kui mõni tingimuste säte tunnistatakse kehtetuks, on vastuolus seadusega või osutub muul põhjusel mittejõustatavaks, ei mõjuta see ülejäänud tingimuste sätete kehtivust ega jõustatavust. Mittesobiv säte asendatakse vajadusel sättega, mis lähtub poolte algsest kavatsusest ja säilitab võimalikult suures ulatuses lepingulise tasakaalu.
  2. Kauba- ja hinnainfo
    1. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud veebipoes kuvatud toodete juurde.
    2. Hinnad on eurodes ning sisaldavad ostu vormistamise hetkel Eestis kehtivat käibemaksu.
    3. Toodete juures kuvatud toote hinnale lisandub täiendavalt ostu vormistamise käigus ostja poolt valitud kättetoimetamise viisile vastav kättetoimetamise tasu.
    4. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostukorvi summast. Tellimusest suurusega alates 50 € on transport kõikidele tellimustele tasuta.
    5. Lõplik tasumisele kuuluv summa koos kõigi lisakuludega kuvatakse enne ostja tellimuse esitamist.
    6. Veebipoe makseid vahendab ESTO AS, AS Inbank and Maksekeskus AS.
    7. Müüja ei vastuta veebilpoes avaldatud teabe ebakorrektsuse eest, kui sellised puudujäägid ilmnesid veebilehe tehniliste tõrgete tõttu.
  3. Tellimuse vormistamine
    1. Ostja vastutab selle eest, et veebipoe kasutamine toimuks kooskõlas nende tingimuste, üldiste kohaldatavate seaduste ja määrustega.
    2. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
    3. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
    4. Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.
    5. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
  4. Sooduskoodide kasutamine
    1. Müüjal on õigus oma koostööpartneritele jagada sooduskoode omal äranägemisel. Sooduskoodide kehtivusaeg ja kasutamise täpsed tingimused määratakse igakordselt eraldi.
  5. Kohaletoimetamine
    1. Kaupu saadetakse kõikjale Eestis ning kokkuleppel on võimalik kaupa saata ka väljapoole Eestit. Kui tellimus on alla 50 €, siis saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
    2. 50 € või suurema tellimuse puhul kannab saatmiskulud müüja. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 15 kalendripäeva jooksul.
    3. Erandlikel juhtumitel on müüjal õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul. Kui selline olukord peaks tekkima, siis teavitab müüja sellest ostjat. Müüja ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituste ega arusaamatuste eest, kui need on põhjustatud ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud ebatäpsete või ebaõigete andmete tõttu.
  6. Taganemisõigus
    1. Pärast tellimuse kättesaamist on tarbijast ostjal õigus veebipoes sõlmitud müügilepingust ilma põhjuseta taganeda 14 päeva jooksul alates tellitud kauba kättesaamisest.
    2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
    3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
    4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile rickman@rickman.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
    5. Taganemise avalduse vorm on leitav siit.
    6. Kauba tagastamise kulud kannab täies ulatuses tarbijast ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
    7. Tarbijast ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel tarbijast ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik tarbijast ostjalt müügiepingu alusel saadud tasud.
    8. Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on müügilepingu esemeks oleva toote tagasi saanud või kuni tarbijast ostja on esitanud tõendid, et on toote tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui tarbijast ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest kauba kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Müüja tarbijast Ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
    9. Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning jätta ostjale saatmata või nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on tehnilise eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba tegeliku, müüja poolt veebipoes kehtestatud, hinna. Sellisel juhul tagastab müüja ostja poolt tasutud tasu ning juhul, kui kaup on juba ostjale kätte toimetatud, korraldab müüja kauba transpordi tagasi müüjale omal kulul.
  7. Pretensiooni esitamise õigus
    1. Müüja vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
    2. Kui ostjaks on juriidiline isik, eeldatakse esimese kuue kuu jooksul pärast kauba üleandmist, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on müüja kohustus.
    3. Juriidilisest isikust ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, saates e-kirja aadressile rickman@rickman.ee või helistada telefonil: +372 651 8869.
    4. Kui ostjaks on tarbija, eeldatakse esimese aasta jooksul pärast kauba üleandmist, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on müüja kohustus. Tarbijast ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda müüja poole 2 aasta jooksul, saates e-kirja aadressile rickman@rickman.ee või helistada telefonil: +372 651 8869.
    5. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest müüja vastutab, parandab või asendab müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
    6. Müüja vastab tarbijast ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  8. Juurdepääs teenusele
    1. Müüjal on õigus eemaldada ostja juurdepääs veebipoele ebaõige kasutamise, seaduste rikkumise (sealhulgas sanktsioonide rikkumise või rikkumise kahtluse), nende tingimuste rikkumise või selle suure ohu korral.
  9. Vastutuse piirangud
    1. Veebipood on avatud 24/7, kuid võib olla ajutiselt suletud tehnilise hoolduse tõttu. Müüja ei vastuta nende katkestuste otseste ega kaudsete tagajärgede eest. Igal juhul on müüja vastutus piiratud ostja poolt tasutud või tasumisele kuuluva tellimuse summa kolmekordse summaga. Vastutuse piirangut ei kohaldata, kui tingimusi on rikutud tahtlikult või raske hooletuse tõttu, samuti surma või kehavigastuse põhjustamisel.
    2. Müüja ei vastuta ostja võimaliku saamata jäänud tulu ning majandusliku, mittevaralise ega internetikeskkonna kasutamisest tuleneva kahju eest. Müüja ei vastuta internetikeskkonna või elektroonilise suhtlusega seotud riskide eest.
  10. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
    1. Privaatsuspoliitika ja välistused leiate siit.
  11. Küpsised
    1. Parima kogemuse saamiseks kasutab veebipood küpsiseid. Meie poliitika leiate siit.
  12. Vaidluste lahendamine
    1. Käesolevatele tingimustele kohaldatakse Eesti Vabariigi seadusi ja regulatsioone. Kõik vaidlused lahendatakse kas tarbijavaidluste komisjonis või Harju Maakohtus, Eesti Vabariigis.
    2. Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile rickman@rickman.ee või helistada telefonil: +372 651 8869.
    3. Kui tarbijast Ostja ja Müüja ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Müüja vahel sõlmitud müügilepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Vii oma liivakast
uuele tasemele.

Osta nüüd