Garantiitingimused Litter-Robot 4 by Whisker isepuhastuvale kassiliivakastile
Hea klient!
Täname Sind, et ostsid Litter-Robot 4 by Whisker isepuhastuva kassiliivakasti.
Loodame, et jääd seadmega rahule. Käesolev garantii on antud Rickman Trade OÜ poolt
ning kehtib Eesti Vabariigi territooriumil. Garantii kehtib vaid Whisker’i ametliku esindaja
või volitatud edasimüüjate käest ostetud seadmetele. Selleks, et Sul ei tekiks tarbetuid
ebamugavusi, soovitame kasutusjuhendi enne edasimüüja poole pöördumist hoolikalt läbi
lugeda. Vajadusel võta konsultatsiooni saamiseks ühendust Whisker’i ametliku esindaja
Rickman Trade OÜ-ga telefonil +372 651 88 69, e-kirja teel litter-robot@rickman.ee või
külastage meie kodulehte litter-robot.ee.
Sinu garantii
Antud garantii hõlmab:
- õnnetusjuhtumitest põhjustatud kahjustusi juhul, kui:
- kahjustus on tingitud seadme konstruktsiooni- või tootmisveast, mille tõttu seade või
selle osad ei tööta vastavalt tootja nõuetele; - kahjustus on põhjustatud tahtmatult (sh hooletusest), eeldusel et seadet on kasutatud
vastavalt tootja juhistele ning kahjustus ei tulene seadme väärkasutusest. Alljärgnevalt
on toodud näited tahtmatult põhjustatud kahjustuse olukordadest:- seadme tõstmisel ühest ruumist teise libiseb see käest, kukub maha ja seadme osa
puruneb, - koristusteenindaja liigutab koristamise käigus kogemata seadet ja põhjustab selle
füüsilise kahjustumise, - külaline komistab ruumis ja kukub seadmele peale, põhjustades selle purunemise;
- seadme tõstmisel ühest ruumist teise libiseb see käest, kukub maha ja seadme osa
- kahjustus on tingitud seadme konstruktsiooni- või tootmisveast, mille tõttu seade või
- ülepingeid;
- mehaanilisi ja elektrilisi rikkeid;
- Whisker’i rakenduse tarkvaratuge.
Selle garantiiga tagab Rickman Trade OÜ, et seadmel ei esine ostukuupäevale järgneval
punktis 4 kindlaks määratud perioodil materjalidest või koostekvaliteedist tingitud vigu.
Kui garantiiperioodi jooksul esineb seadmel mittekvaliteetsete materjalide kasutamise või
koostekvaliteedi tõttu mõni viga, siis asendab Rickman Trade OÜ seadme või selle vigase
osa ilma varuosade eest tasu võtmata alltoodud tingimustel. Rickman Trade OÜ jätab endale
õiguse otsustada, kas vahetada vigane varuosa või asendada seade uuega. Vahetatud
varuosad jäävad Rickman Trade OÜ omandiks
Tingimused
1. Rikke ilmnemisel palume esmalt tutvuda meie veebilehel litter-robot.ee/KKK avaldatud materjalide
ja korduma kippuvate küsimustega. Kui esitatud teave ei aita probleemi lahendada, palume võtta
ühendust meie klienditeenindusega e-posti aadressil litter-robot@rickman.ee või telefonil
+372 651 88 69. Meie spetsialistid teostavad esmase rikke tuvastamise kaugdiagnostika teel
(e-kirja või telefoni kaudu). Kui riket ei ole võimalik sel viisil kõrvaldada, saadame vajaliku varuosa
tasuta ning katame ka postikulud. Varuosa on võimalik paigaldada iseseisvalt, järgides tootja
juhiseid; seadet ei ole vajalik teenindusse toimetada.
2. Kui seadet ei ole võimalik töökorda saada ei kaugdiagnostika ega varuosade abil, saadame sulle
tasuta samaväärse seadme. Mitte töökorras seadme saad sel juhul meile tagasi saata, katame ka
saatmiskulud.
3. Käesolev garantii kehtib ainult juhul, kui garantii raames esitatakse vigase seadme originaalarve
või ostukviitung (millel on ostukuupäev, seadme tüüp ja volitatud edasimüüja nimi). Kui garantii
taotlemine toimub telefoni teel, palume arve või kviitung esitada e-posti teel pärast esmast vea
tuvastamist. Rickman Trade OÜ jätab endale õiguse keelduda tasuta garantiiteenuse osutamisest,
kui ülalmainitud dokumenti ei esitata või kui selles sisalduv informatsioon on puudulik või loetamatu.
4. Garantiiperioodi pikkus
4.1 Garantiiperioodi alguskuupäevaks loetakse kuupäev, mil toode on ostjale üle antud. Kui müüjal on
kohustus toode ostjani toimetada, ei hakka garantiiperiood kulgema enne, kui ostja on seadme kätte
saanud.
4.2 Garantiiperioodi pikkus on 2 aastat juhul kui toode on soetatud füüsilise isiku poolt eesmärgil,
mis ei ole seotud tema majandus- või kutsetegevusega (tarbijalemüük).
4.3 Garantiiperioodi pikkus on 1 aasta juhul kui toode on soetatud juriidilise isiku poolt.
5. Garantii ei kehti juhul, kui seadet on modifitseeritud.
6. Garantii ei piira ega asenda tarbija seadusest tulenevaid õigusi. Tarbijal on õigus seadme
mittevastavuse korral kasutada seadusest tulenevaid õiguskaitsevahendeid müüja vastu. Garantii
annab täiendava õiguskaitsevahendi ja ei mõjuta tarbija seadusest tulenevaid õigusi müüja suhtes.
Kui lahkud riigist robotiga, mille ostsid Eesti Vabariigis, jääb garantii kehtima vastavalt
garantiitingimustele. Siiski tuleb arvestada, et garantiiremondi käigus võivad Sinu kanda jääda
varuosade või seadme saatmiskulud väljapoole Eesti Vabariiki.
7. Garantii ei kata järgmisi punkte:
7.1 seadme kohandamine või muutmine eesmärgiga tarvitada seda mõnel muul otstarbel kui
kasutusjuhendis märgitud;
7.2 kahjud, mis tulenevad väärkasutusest, mis hõlmab muu hulgas, kuid mitte ainult:
7.2.1 seadme kasutamist mitteettenähtud otstarbel,
7.2.2 seadme paigaldamist või kasutamist viisil, mis ei ole kooskõlas riigis, kus toodet kasutatakse,
kehtivate tehniliste või ohutusstandarditega (Riikides, kus seaduse järgi on nõutav kohalik heakskiit,
käitub klient toodet teistest riigist sisse tuues omal vastutusel ning peaks meeles pidama, et
niisugune käitumine võib olla seadusega vastuolus).
8. Kõik probleemid ja/või erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata
14 kalendripäeva jooksul, on tarbijal (s.t füüsiline isik, kes ostab toote isiklikuks tarbeks, mitte oma
kaubandus-, äri-, käsitöö- ega kutsetegevusega seoses) õigus esitada kaebus Tarbijavaidluste
komisjoni (e-post: avaldus@komisjon.ee; aadress: Endla 10A, 10122; tel: +372 6201707).
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada www.komisjon.ee. Äriühingutevahelise
tehingu korral lahendatakse vaidlused vastavalt müügilepingu üldtingimustele.
Garantii andja:
Rickman Trade OÜ
A.H Tammsaare tee 47
11316 Tallinn
Tel: +372 651 88 69
litter-robot@rickman.ee